Krzysztof Kobylarz członkiem zespołu #GameChangers w Harbingers
Od początku grudnia Krzysztof Kobylarz obejmuje stanowisko Head of Strategy and Creative w firmie Harbingers. Wcześniej Krzysztof pełnił funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży w agencji interaktywnej Veneo.
2022-12-01, 10:00

Wieloletnie doświadczenia Krzysztofa to połączenie obszarów strategii, kreacji i technologii. Z branżą marketingową jest on związany od 2007 roku.  Jego dotychczasowa praca z klientami takimi jak Prymat, Queisser Pharma (właściciel marki Doppel Herz), Fischer Polska, Subaru Polska, Ista Polska, czy Philip Morris International owocowała w wiele sukcesów branżowych. Pełniąc funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży w Veneo był współodpowiedzialny za kampanię lodów Koral Ekipa, która uzyskała wiele wyróżnień w konkursach takich jak Effie, czy Mixx Awards. 

W Harbingers Krzysztof Kobylarz będzie zarządzać jednostką strategiczno-kreatywną, w której skład wchodzi zespół Social Media i Kreacja. Jego dołączenie do zespołu #GameChangers to strategiczny krok w rozwoju Harbingers. 

- Cieszę się na współpracę z Krzysztofem - znamy się od kilkunastu lat i wiem jak dużą wartość wniesie do Harbingers. Jest bardzo dobrym ekspertem z zakresu tworzenia marki, a przy tym świetnym liderem, który potrafi zbudować i zmotywować zespół. Dla obecnych i potencjalnych Partnerów Harbingers to szansa na realizację ekscytujących projektów kreatywnych na topowym w Polsce poziomie.  - Piotr Kwinta (Partner Harbingers) 

KONTAKT / AUTOR
Dawid Baranek
EB Specialist
Harbingers
575352255
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.