Natalia Chrobak dołączyła do zespołu #GameChangers w Harbingers
Wraz z początkiem 2023 r. Natalia Chrobak dołączyła do Harbingers i objęła stanowisko Head of SEM. Wcześniej pełniła funkcję Head of Marketing E-commerce w Ringier Axel Springer Polska.
2023-01-02, 10:30

Natalia z branżą Digital Marketingu związana jest od blisko 10 lat, a swoje pierwsze doświadczenie zdobywała na wygranym stażu Google dla specjalistów SEM. W trakcie trwania jej kariery współpracowała z takimi markami jak morele.net, x-kom, czy nazwa.pl.

Natalia swoją wiedzą dzieliła się m.in. na łamach Nowego Marketingu, E-commerce w praktyce oraz konferencjach Internet Beta, Studiów i Perspektyw Medioznawczych sygnowanej przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej. Współpracuje także z Uniwersytetem Jagiellońskim, gdzie prowadzi autorskie zajęcia dotyczące Digital Marketingu oraz praktycznej znajomości systemów PPC. 

W Harbingers #GameChangers Natalia Chrobak będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem SEM. Jej obecność w  krakowskiej agencji to kolejny krok w dalszym rozwoju jakości usług oferowanych przez Harbingers.

- Natalię znam od wielu lat i bardzo doceniam jej głęboką wiedzę merytoryczną, profesjonalizm oraz umiejętności sprawnego zarządzania. Cieszę się, że nasze zawodowe drogi wreszcie się skrzyżowały i razem będziemy w stanie rozwijać usługi SEM dla najbardziej wymagających Partnerów. - Piotr Kwinta (Partner Harbingers)

KONTAKT / AUTOR
Dawid Baranek
EB Specialist
Harbingers
575352255
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.