Każdy członek zespołu Harbingers szybko podnosi się po porażce, uczy się na błędach i błyskawicznie reaguje na zmiany. Zgodnie z wartościami firmowymi organizacja stawia na ciągły rozwój i ma apetyt na więcej. Takie nastawienie pozwoliło e-commerce #GameChangers w 2022 roku osiągnąć wiele sukcesów.
W ostatnim roku Harbingers zostało ocenione przez swoich Partnerów na co najmniej 9 na 10 w 130 badaniach NPS — to aż 83% wszystkich ocen. Partnerzy współpracujący z zespołem #GameChangers doceniali przede wszystkim zaangażowanie, profesjonalizm oraz terminowość. Przykładem takiej oceny jest komentarz:
Stały kontakt, estymacje sprzedażowe, których trzymają się na poziomie ponad 100%, regularne spotkania statusowe, propozycje mające na celu zwiększenie konwersji, pomoc oraz opinia w każdym problemie. [Adrian Brzeziński, Starszy specjalista ds. sprzedaży internetowej w Artforma]
Wspólne działania z Partnerami są dostrzegane nie tylko przez samych zainteresowanych, ale także przez niezależnych jurorów w konkursach międzynarodowych. Tym samym w 2022 roku w dwóch prestiżowych konkursach European Search Awards oraz Content Global Awards zespół Top of The Game w Content i SEO uzyskał 13 nominacji, oraz 2 główne nagrody.
W firmie powstał interdyscyplinarny zespół marketingowy, który dba o rozpoznawalność marki Harbingers. Dzięki wykorzystaniu własnego know-how i wyznaczaniu sobie ambitnych celów na podstawie opracowanych KPI, Harbingers jest w ścisłej czołówce agencji SEO pod względem widoczności. W samym 2022 roku łączny potencjał zapytań dla fraz w top 10 wyniósł 1 173 640, a dodatkowo Agencja osiągnęła:
- Top 3 – 1009 fraz.
- Top 10 – 2701 fraz.
- Top 50 – 8709 fraz.
Działania z zakresu SEO są wspierane przez ponad 170-osobowy zespół Copywriterów oraz Ekspertów w Content Marketingu. Będąc Top of The Game w Content & SEO w 2022 roku zespół Harbingers opublikował na swoim blogu 74 wpisy o łącznej liczbie znaków ponad 750 000! Wychodząc z założenia postaw na treści, które mają moc — krakowska agencja jest w stanie wznosić e-commerce na wyższy poziom!
E-commerce #GameChangers wspólnie z Partnerami działają na ponad 18 rynkach, nie tylko w Europie, ale także i na świecie. Warto jednocześnie zaznaczyć, że nowatorskie sposoby wypracowane wewnątrz organizacji, które są poparte wieloletnim doświadczeniem pozwalają członkom zespołu być ekspertami w branżach takich jak Fashion, Home & Deco, Automotive, czy DIY.
Tworzymy historię. Nasza metodologia, na której wielu się wzoruje, celebruje odbiorcę i jego potrzeby, co czyni internet lepszym miejscem dla użytkowników. Dużo dajemy, a zarazem ciągle wygrywamy. Dlaczego? Bo stawiamy sobie poprzeczkę coraz wyżej, bo nasz zespół tworzą ludzie, którzy chcą więcej, chcą lepiej, lubią wygrywać. [Małgorzata Pawłowska, Pełnomocnik Zarządu Harbingers]
Aby dokładniej poznać działania E-commerce #GameChangers Content & SEO zapoznaj się z artykułem:
https://harbingers.io/blog/harbingers-e-commerce-gamechanger-content-seo