Julia Feliks dołączyła do zespołu #GameChangers w Harbingers
Wraz z początkiem marca 2023 r. Julia Feliks dołączyła do Harbingers jako Social Media Manager. Wcześniej pracowała na tym samym stanowisku w Agencji Interaktywnej Veneo i realizowała projekty dla takich marek jak Lody Koral, Bayer, Doppelherz czy Fischer Polska.
2023-03-01, 12:55

Julia z marketingiem w mediach społecznościowych związana jest od blisko 7 lat. Jako Social Media Manager nie tylko zarządzała kilkuosobowym zespołem, ale przede wszystkim spełniała się jako marketingowy Specjalista. Wprowadziła i rozwinęła w Social Mediach wiele marek, tworzyła strategie ich komunikacji, przeprowadzała audyty kont, a także prowadziła szkolenia.

Julia może pochwalić się zawodowymi sukcesami w zakresie koordynacji promocji lodów Ekipa, stworzeniu koncepcji kreatywnej dla marki CynkoKrem oraz pomysłu na nietypową dotąd akcję z losowaniem dni urodzin w loterii Koral.

Julia Feliks będzie efektywnie zarządzać działem Social Media w Harbingers. Jej obecność w zespole #GameChangers to kolejny krok w dalszym rozwoju jakości usług oferowanych przez krakowską agencję. 

Zespół Harbingers #GameChangers zyskał w osobie Julii znakomitą ekspertkę od alternatywnego świata Social Mediów. Julia to doświadczona specjalistka i managerka, która potrafi skutecznie przekuć możliwości, jakie dają nam wszystkie znane platformy społecznościowe w rozwój biznesu naszych Partnerów. Cieszę się, że do mojego zespołu dołącza tak silny gracz i jestem przekonany, że od dzisiaj w Harbingers nie ma dla nas rzeczy niemożliwych do wykonania z obszaru social mediowego! - Krzysztof Kobylarz (Head of Strategy & Creative w Harbingers)

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.