Joanna Szklarczyk — z x-kom do Harbingers — nowa Content Marketing Manager w agencji #GameChangers
Joanna związana jest z branżą e-commerce od ponad 7 lat. Przez ten okres przyczyniła się do znaczącego rozwoju sektora dzięki swoim umiejętnościom i doświadczeniu zdobytemu m.in. w x-kom, al.to i Combat. Na przestrzeni ostatnich lat, pełniąc role kierownicze i team-leadera w Offer Department, odegrała kluczową rolę w kształtowaniu i zarządzaniu treścią produktową dla wszystkich sklepów spółki.
2024-01-15, 14:52

Znana ze swojego strategicznego podejścia do zarządzania, Joanna efektywnie kierowała zespołami rozproszonymi, liczącymi nawet kilkadziesiąt osób. Jej współpraca przy projekcie optymalizacji działań i restrukturyzacji działu zaowocowała znaczącymi usprawnieniami, w tym automatyzacją powtarzalnych zadań, reorganizacją struktury i zakresów obowiązków oraz tworzeniem nowych stanowisk specjalistycznych.

Efekty jej pracy były imponujące: obniżenie kosztów obsługi procesów, wzrost kompetencji zespołu, a także przeniesienie niektórych usług realizowanych zewnętrznie do wewnątrz zespołu, co znacząco zwiększyło responsywność i obniżyło koszty. 

W krakowskiej agencji Harbingers #GameChangers Joanna Szklarczyk jako Content Marketing Manager będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem CM.


W tym roku skupiamy się mocno na podnoszeniu doskonałości operacyjnej i zwiększaniu współczynnika konwersji z naszych działań. Inwestujemy między innymi w narzędzia wykorzystujące technologię AI i Cloud do automatyzacji naszego procesu realizacji projektów.  Doświadczenie Joanny i jej wysoko rozwinięte kompetencje zarządzania złożonymi projektami świetnie wpisują się więc w wizję rozwoju zespołu Content Marketingu w Harbingers — mówi Małgorzata Pawłowska — (Key Clients Business Unit Director w Harbingers).

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.