Linkhouse powierza performance marketing krakowskiej agencji Harbingers
Linkhouse, platforma, która łączy zarówno reklamodawców, jak i wydawców, umożliwiając sprawne przeprowadzenie kampanii link buildingowych, nawiązała w lutym 2024 roku współpracę z agencją digital marketingową Harbingers, która ma na celu zwiększenie efektywności działań marketingowych Linkhouse, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach anglojęzycznych. Współpraca z Harbingers obejmie Analitykę, działania PPC, a także doradztwo strategiczne.
2024-02-26, 10:13

Głównym celem tej współpracy jest zwiększenie efektywności kampanii SEM na rynkach anglojęzycznych oraz wdrożenie skutecznych działań na rynku polskim. Krakowska agencja Harbingers, wykorzystując swoje bogate doświadczenie i zaawansowane narzędzia analityczne, będzie odpowiedzialna za optymalizację oraz zarządzanie kampaniami reklamowymi Linkhouse, aby maksymalizować ich skuteczność i ROAS.


Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy w zakresie performance marketingu z Linkhouse. To firma, która wprowadza innowacje w procesie budowania linków, a teraz, dzięki naszym wspólnym działaniom, będziemy mogli zwiększyć jej efektywność marketingową, także na rynkach międzynarodowych. Nasze doświadczenie w zakresie SEM i analityki, połączone z unikalnym podejściem Linkhouse do budowania strategii linkbuildingowej, stworzy idealne warunki do osiągnięcia wyznaczonych celów — komentuje Michał Stadler — Senior Sales Executive w Harbingers.

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.