Wialan i Harbingers — start współpracy w zakresie SEO i content marketingu
Wialan, działająca od ponad 33 lat na rynku firma, specjalizująca się w dostarczaniu produktów ogrodniczych oraz rolniczych, nawiązała współpracę z agencją digital marketingową Harbingers.
2025-04-15, 09:44

Celem jest wsparcie sklepów online skierowanych do klientów indywidualnych — sklepogrodniczy.pl oraz sklepfarmera.pl w zakresie SEO i content marketingu. Działania te rozpoczęły się w kwietniu 2025 roku i mają na celu intensywny rozwój tych platform sprzedażowych.

Wybór agencji Harbingers to dla nas inwestycja w dalszy rozwój i nowoczesne podejście do digital marketingu. Jesteśmy przekonani, że ich doświadczenie w SEO i content marketingu pomoże w skutecznym dotarciu do naszych klientów, a także zwiększy efektywność naszych działań online. Wierzę, że razem osiągniemy te cele Magdalena Matela, E-commerce Director w Wialan.

Michał Stadler, Sales Team Leader w Harbingers, komentuje: Cieszę się, że możemy wspierać rozwój sklepów internetowych firmy Wialan. Nasza rola obejmuje opracowanie kompleksowej strategii SEO oraz content marketingowej, a finalnie jej skuteczną egzekucję we współpracy z zespołem e-commerce Wialan. Jestem przekonany, że pozwoli to dotrzeć do docelowych grup klientów i wzmocnić pozycję Wialan na rynku.



KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Business Growth Director
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.