Bezpłatny webinar: Jak SEO, GEO i automatyzacja zamieniają ruch w konwersje?
Już 31.07.2025 o godzinie 11:00 odbędzie się bezpłatny webinar Jak SEO, GEO i automatyzacja zamieniają ruch w konwersje?, organizowany przez GetResponse we współpracy z Harbingers. To wydarzenie stworzone z myślą o osobach zajmujących się e-commerce, marketingiem cyfrowym oraz rozwojem marek online.
2025-07-15, 10:14

Dlaczego warto wziąć udział?

W świecie, gdzie każdy klik może prowadzić do sprzedaży lub jej braku,  kluczowe staje się nie tylko generowanie ruchu, ale przede wszystkim jego skuteczne konwertowanie. Webinar to okazja, by poznać sprawdzone strategie łączenia SEO, geotargetowania i automatyzacji w praktyce — prosto od ekspertów, którzy na co dzień pracują z dużymi markami e-commerce.

Prelegenci:

  • Michał Leszczyński – Head of Content & SEO w GetResponse
  • Piotr Michalak – Head of SEO & GA w Harbingers
  • Wojciech Juszczak – Ecommerce Manager w Baltic Company

Rejestracja:

Aby wziąć udział w wydarzeniu, wystarczy zarejestrować się na stronie:
https://webinary.getresponse.pl/ecommerce-bez-strat

Dołącz do nas 31 lipca i sprawdź, jak dzięki synergii SEO, GEO i automatyzacji możesz realnie zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym.

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Business Growth Director
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.