Harbingers i Nature Science łączą siły – strategiczna współpraca wspierająca zdrowie i rozwój marki
Agencja digital marketingowa Harbingers rozpoczęła współpracę z Nature Science, liderem w produkcji naturalnych probiotyków opartych o unikatowe, polskie szczepy probiotyczne. Od sierpnia 2025 r.
2025-08-20, 09:34

Harbingers odpowiada za Content Marketing, Marketing Automation oraz kompleksową strategię komunikacyjną marki. Wspólnym celem jest zwiększenie rozpoznawalności Nature Science w kanałach digital, zbudowanie silnych relacji z klientami oraz podkreślenie wartości, jakie marka wnosi na rynek.

Nature Science to marka, która w unikalny sposób łączy naturę z najnowszą wiedzą i osiągnięciami nauki w zakresie mikrobioty. Od lat prowadzi badania i rozwija portfolio produktów probiotycznych opartych o własne, unikatowe szczepy bakterii, wykazujących działanie prozdrowotne. W ofercie znajdują się zarówno specjalistyczne probiotyki rekomendowane między innymi przez dietetyków i wspierające układ pokarmowy oraz mikrobiotę jelitową, jak i produkty  dedykowane zdrowiu skóry, odporności czy zmniejszające poziom stresu. Każdy z produktów powstaje z myślą o realnych potrzebach konsumentów, dla których profilaktyka zdrowotna i wsparcie w procesie terapeutycznym jest świadomym wyborem. Misją Nature Science jest edukacja, promowanie świadomego stylu życia, w którym nauka i natura działają w harmonii, a jakość i rzetelność idą w parze z innowacją. To marka, która nie podąża za trendami, ona je wyznacza.

Dawid Małkowski, Senior New Business Developer w Harbingers, komentuje: Nature Science to marka, która w 100% wierzy w to, co robi — i robi to świetnie. Ich podejście do jakości, transparentności i edukacji konsumenta jest nam bardzo bliskie. Wspólnie wchodzimy w projekt, który łączy moc sprawdzonej strategii marketingowej, personalizacji komunikacji i automatyzacji procesów, aby jeszcze skuteczniej docierać do osób, które cenią zdrowy styl życia.

Piotr Przybylski Dyrektor Generalny w Nature Science, dodaje: Od pierwszych rozmów z zespołem Harbingers czuliśmy, że mamy do czynienia z odpowiedzialnym partnerem, który rozumie naszą misję i potrafi ją przełożyć na konkretne działania. Jako lekarz zwracam szczególną uwagę na merytoryczne aspekty promocji, etykę i dobro pacjentów, tak aby w najlepszy sposób doradzać im i wspierać w szeroko rozumianych problemach związanych z zaburzeniami mikrobioty. Cieszymy się, że razem będziemy rozwijać te  wartości, wdrażać nowoczesne narzędzia i docierać do jeszcze większej liczby świadomych konsumentów. Współpraca już od startu przebiega dynamicznie i z dużą dawką inspiracji – nie możemy się doczekać efektów.

Wspólne działania obejmą opracowanie spójnej strategii komunikacji, wdrożenie rozwiązań z zakresu marketing automation, oraz rozwój strategii contentowej. Dzięki temu Nature Science planuje wzmocnić swój wizerunek eksperta i zwiększyć zasięg swoich działań oraz zapewnić coraz lepszą dostępność produktów na rynku.



KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Business Growth Director
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.