Konferencja AI-Driven Marketing — nowi prelegenci!
23 października w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się AI-Driven Marketing 2025 – konferencja, która połączy świat marketingu, danych i sztucznej inteligencji. Do grona ekspertów dołączyli właśnie nowi prelegenci, którzy na co dzień kształtują strategie największych marek w Polsce.
2025-10-14, 11:01

Do prelegentów dołączają:

  • Daniel Ładno – L’Oréal,
  • Kamil Rentflejsz – L’Oréal,
  • Marcin Nawrocki – LINK4,
  • Wojciech Meler – Wakacje.pl,
  • Przemek Orlikowski – Man Digital.

Uzupełnią imponujące grono liderów, które tworzą m.in. Patrycja Haremska (Krispol), Tomasz Osman (SAVICKI), Michał Iwan (Runmageddon), Miłosz Sokół (Medicover), Dagmara Plata-Alf (Uniwersytet Koźmiński) i wielu innych ekspertów marketingu i nowych technologii.

AI-Driven Marketing 2025 to spotkanie praktyków, którzy pokażą, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do zwiększania efektywności kampanii, automatyzacji procesów i budowania przewagi konkurencyjnej. Czekają Cię konkretne case studies, sesje networkingowe i rozmowy z liderami rynku.

Szczegóły wydarzenia

  • Data: 23 października 2025
  • Miejsce: Multikino Złote Tarasy, Warszawa
  • Więcej informacji i rejestracja: https://konferencja.harbingers.io/2025

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Business Growth Director
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.