Norbert Kowalski dołącza do zespołu #GameChangers w Harbingers
Do krakowskiej agencji Harbingers dołączył Norbert Kowalski, obejmując stanowisko Head of Partnerships.
2023-06-19, 08:00

Norbert jest od ponad 20 lat związany z mediami, zarówno w zakresie marketingu, jak i zarządzania projektami. Swoje doświadczenie zdobywał w korporacjach (Grupa Interia, Grupa Bauer, Grupa Polsat), gdzie m.in. stworzył i zarządzał siecią reklamową AdRetail (Grupa Interia), a także w prowadzeniu innowacyjnych start-upów (eDelivery). Swoje wyjątkowe umiejętności w zarządzaniu projektem udowodnił również jako Prezes Zarządu spółki Mobiem Polska oraz jako COO i członek zarządu spółki Kliktu, tworząc jeden z najbardziej zaawansowanych marketplace'ów na rynku.

W Harbingers #GameChangers Norbert będzie odpowiadał za budowanie strategicznych relacji partnerskich.

Norbert  to doświadczony i efektywny lider, od pierwszego dnia współpracy wnosi dużą wartość w Harbingers. Jego szerokie kontakty biznesowe i umiejętność tworzenia korzyści na różnych płaszczyznach, stanowią dla nas gwarancję dalszego rozwoju. Harbingers od lat czerpie siłę z poleceń, a współpraca z Norbertem wpisuje się w naszą strategię ciągłego poszerzania grona Partnerów, którzy z entuzjazmem rekomendują nasze usługi. Piotr Kwinta — Partner w Harbingers

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.