Brubeck, lider w dziedzinie odzieży termoaktywnej, nawiązał współpracę z agencją Harbingers
Brubeck, uznany lider na polskim rynku odzieży termoaktywnej, współpracuje z agencją marketingową Harbingers. Ta synergia łączy innowacyjność i doświadczenie obu firm, co ma na celu dalsze umacnianie pozycji Brubeck na rynku oraz optymalizację ich działań marketingowych.
2024-02-15, 09:14

Brubeck, znany z wysokiej jakości produktów, które zapewniają komfort i wydajność w ekstremalnych warunkach, od lat cieszy się uznaniem wśród klientów poszukujących odzieży termoaktywnej. Współpraca z Harbingers, która rozpoczęła się już kilka miesięcy temu, obejmuje szeroki zakres działań, w tym Analitykę, Performance SEO, SEM oraz Content Marketing.

Głównym celem tej współpracy jest optymalizacja i zwiększenie efektywności działań Performance. Harbingers, wykorzystując swoje doświadczenie i podejście, ma za zadanie nie tylko zwiększyć widoczność marki Brubeck w internecie, ale również przyczynić się do wzrostu sprzedaży i zasięgu marki.

Jesteśmy niezwykle podekscytowani współpracą z Brubeck. To marka, która przez lata wypracowała sobie pozycję lidera w branży odzieży termoaktywnej, a teraz, dzięki naszym wspólnym działaniom, będziemy mogli jeszcze bardziej rozwinąć jej potencjał na rynku. Nasze doświadczenie w zakresie Performance Marketingu połączone z innowacyjnością Brubeck, stworzy idealne warunki do osiągnięcia wyznaczonych celów — komentuje Michał Stadler — Senior Sales Executive w Harbingers.

Z kolei przedstawiciel Brubeck wyraża swoje zadowolenie z tej współpracy: Już od samego początku naszej współpracy byliśmy pod wrażeniem tego, jak Harbingers słucha naszych potrzeb i dynamicznie reaguje, jednocześnie dostosowując działania do bieżących potrzeb rynku. Partner ma świetne podejście do kreowania innowacyjnych strategii marketingowych, które idealnie współgrają z naszymi celami i wartościami jako marki. Warto podkreślić, że ta współpraca to nie tylko zaangażowanie i relacje, ale także profesjonalizm i umiejętność skutecznego dostarczania oczekiwanych przez markę rezultatów — mówi Weronika Ośródek, kierownik ds. marketingu i e-commerce w Brubeck.

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.