Wieloletnie doświadczenia Krzysztofa to połączenie obszarów strategii, kreacji i technologii. Z branżą marketingową jest on związany od 2007 roku. Jego dotychczasowa praca z klientami takimi jak Prymat, Queisser Pharma (właściciel marki Doppel Herz), Fischer Polska, Subaru Polska, Ista Polska, czy Philip Morris International owocowała w wiele sukcesów branżowych. Pełniąc funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży w Veneo był współodpowiedzialny za kampanię lodów Koral Ekipa, która uzyskała wiele wyróżnień w konkursach takich jak Effie, czy Mixx Awards.
W Harbingers Krzysztof Kobylarz będzie zarządzać jednostką strategiczno-kreatywną, w której skład wchodzi zespół Social Media i Kreacja. Jego dołączenie do zespołu #GameChangers to strategiczny krok w rozwoju Harbingers.
- Cieszę się na współpracę z Krzysztofem - znamy się od kilkunastu lat i wiem jak dużą wartość wniesie do Harbingers. Jest bardzo dobrym ekspertem z zakresu tworzenia marki, a przy tym świetnym liderem, który potrafi zbudować i zmotywować zespół. Dla obecnych i potencjalnych Partnerów Harbingers to szansa na realizację ekscytujących projektów kreatywnych na topowym w Polsce poziomie. - Piotr Kwinta (Partner Harbingers)