Printbox rozpoczął współpracę z agencją Harbingers
Printbox, dostawca oprogramowania dla biznesów mających w ofercie fotoprodukty i gadżety personalizowane, nawiązał w marcu 2024 roku współpracę z agencją Harbingers, która obejmie kompleksowe usługi SEO oraz zarządzanie projektami w zakresie content marketingu.
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2024-03-14, 10:58
Darymex — polski producent tekstyliów domowych rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers
Darymex, jedna z wiodących firm w branży wystroju wnętrz, polski producent pościeli, narzut i kocy, od marca 2024 rozpoczyna współpracę z agencją digital marketingową Harbingers.
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2024-02-29, 13:24
Linkhouse powierza performance marketing krakowskiej agencji Harbingers
Linkhouse, platforma, która łączy zarówno reklamodawców, jak i wydawców, umożliwiając sprawne przeprowadzenie kampanii link buildingowych, nawiązała w lutym 2024 roku współpracę z agencją digital marketingową Harbingers, która ma na celu zwiększenie efektywności działań marketingowych Linkhouse, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach anglojęzycznych. Współpraca z Harbingers obejmie Analitykę, działania PPC, a także doradztwo strategiczne.
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2024-02-26, 10:13
Brubeck, lider w dziedzinie odzieży termoaktywnej, nawiązał współpracę z agencją Harbingers
Brubeck, uznany lider na polskim rynku odzieży termoaktywnej, współpracuje z agencją marketingową Harbingers. Ta synergia łączy innowacyjność i doświadczenie obu firm, co ma na celu dalsze umacnianie pozycji Brubeck na rynku oraz optymalizację ich działań marketingowych.
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2024-02-15, 09:14
Zoo24.pl współpracuje z krakowską agencją Harbingers — E-commerce #GameChangers
Zoo24.pl, jeden z wiodących sklepów internetowych oferujących szeroki asortyment produktów dla zwierząt, nawiązał współpracę z agencją Harbingers. Współpraca ta ma na celu zwiększenie efektywności kampanii PPC obejmujących — Google Ads, Facebook Ads oraz Instagram Ads.
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2024-02-12, 13:16
fischer nowym Partnerem agencji Harbingers
Z początkiem czerwca fischer Polska Sp. z o.o. — firma będąca liderem rynku zamocowań dołącza do grona Partnerów zespołu #GameChangers Harbingers.
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2023-06-12, 10:30
Cztery lata współpracy Puder i Krem z #GameChangers Harbingers
Harbingers od 4 lat współpracuje z Partnerem Puder i Krem. Planując wspólne działania na 2022 rok, krakowska agencja skupiła się na trzech kluczowych wskaźnikach. Pierwszym z nich był wzrost przychodów w roku 2022 w porównaniu do roku poprzedniego, drugim osiągnięcie ROAS na poziomie minimum 900%, trzecim — dynamiczny rozwój e-sklepu Puder i Krem — puderikrem.pl.
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2023-05-23, 16:00
Vokato od września 2020 r. współpracuje z #GameChangers Harbingers
Harbingers już prawie 3 lata współpracuje z Vokato.
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2023-04-17, 12:05
Lancerto od prawie 3 lat działa z #GameChangers Harbingers
Harbingers już prawie 3 lata współpracuje z Lancerto. Współpraca od początku opierała się na realizacji wzrostu sesji z ruchu organicznego w serwisie i przychodu generowanego przez ten ruch.
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2023-03-29, 15:40
2 rocznica współpracy BoboWózki z Harbingers
Harbingers od dwóch lat współpracuje z BoboWózki
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2023-02-06, 14:00
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.