Awesome Cosmetics i Harbingers łączą siły – start kampanii PPC w marcu 2025!
Awesome Cosmetics, marka premium w sektorze beauty, w marcu 2025 rozpoczęła strategiczną współpracę z agencją digital marketingową Harbingers. Krakowska agencja przejmie kompleksowe zarządzanie kampaniami PPC Awesome Cosmetics (Google Ads, Meta, TikTok), wspieranymi przez zaawansowaną analitykę.
2025-03-04, 15:15

Awesome Cosmetics to młoda marka, która redefiniuje standardy w branży kosmetycznej i buduje silną pozycję na rynku, tworząc kosmetyki najwyższej jakości. Aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona klientów i zwiększyć rozpoznawalność, Awesome postawiło na współpracę z Harbingers, ekspertami w digital marketingu.

Wiemy, jak ważna jest spójna strategia marketingowa, która nie tylko buduje świadomość marki i odpowiada na potrzeby klientów, ale przede wszystkim realnie zwiększa sprzedaż. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Harbingers – agencją, która nie boi się wyzwań i ma duże doświadczenie w takich projektach mówi Dorota Tawkin, Account Executive w Awesome Cosmetics.

Nie obiecujemy cudów — dostarczamy konkretne wyniki! Razem z Awesome Cosmetics zamierzamy przełamać kolejne bariery wzrostu i pokazać, jak skalować sprzedaż w digitalu z wykorzystaniem najnowszych narzędzi performance marketingu oraz zaawansowanej analityki – komentuje Dawid Małkowski, Senior New Business Developer w Harbingers.

Współpraca Awesome Cosmetics i Harbingers to więcej niż tylko kampanie reklamowe – to strategiczne partnerstwo, które pozwoli osiągnąć nowy poziom w digital marketingu i sprzedaży. Synergia między unikalnymi produktami a skuteczną strategią promocji sprawi, że Awesome Cosmetics jeszcze mocniej zaznaczy swoją obecność na rynku.



KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.