Harbingers zaprasza na webinar: Jak skutecznie połączyć działania Google i Meta Ads w 2025?
26 lutego 2025 roku – Harbingers organizuje bezpłatny webinar pt. „Jak skutecznie połączyć działania Google i Meta Ads w 2025?”, który odbędzie się online o godzinie 12:00. Wydarzenie skierowane jest do właścicieli e-commerce, menedżerów marketingu oraz specjalistów
ds. performance marketingu, którzy chcą zwiększyć efektywność swoich kampanii reklamowych poprzez integrację działań na platformach Google i Meta Ads.
NEWSY
2025-02-13, 11:54
Bezpłatny webinar Harbingers — Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy B2B.
NEWSY
2024-12-05, 09:24
harbingers.biuroprasowe.pl
V edycja meetupu: Jak zwiększać sprzedaż B2B w 2025 roku?
Już 6 lutego 2025 o godzinie 12:00 w Poznaniu odbędzie się wyjątkowy meetup, który zgromadzi liderów marketingu B2B w zamkniętej, ekskluzywnej społeczności. Wydarzenie skierowane jest do właścicieli, dyrektorów, managerów oraz specjalistów ds. brandu i performance marketingu, którzy pragną skutecznie rozwijać swoje strategie sprzedażowe na nadchodzące lata.
NEWSY
2024-11-27, 12:35
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers
Data: 3 października 2024
Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie
NEWSY
2024-09-03, 10:55
Bezpłatny webinar Harbingers — Automatyzacja i AI w e-commerce
Już 4 września 2024 roku odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers, który poświęcony będzie tematowi automatyzacji i wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w e-commerce. Spotkanie online, które rozpocznie się o godzinie 12:00 i potrwa do 13:00, poprowadzi Mateusz Cisowski, CTO w Harbingers.
NEWSY
2024-08-21, 09:54
Harbingers i Alterdata.io — Konferencja Nowa era w e-commerce
11 czerwca 2024 r w Warszawie o godzinie 11, przy ul. Wioślarskiej 6, odbędzie się konferencja – Harbingers i Alterdata.io Nowa era w e-commerce. Wykorzystanie analityki w erze 1st-party data oraz AI. Wydarzenie jest dedykowane liderom marketingu i e-commerce, którzy pragną zdobyć strategiczną przewagę na rynku dzięki analityce i sztucznej inteligencji.
NEWSY
2024-05-24, 11:15
Agencja Harbingers otrzymała prestiżowy status Google Premier Partnera
Z ogromną dumą ogłaszamy, że agencja marketingowa Harbingers została wyróżniona statusem Premium — Google Premier Partnera, co stanowi potwierdzenie najwyższej jakości świadczonych przez nas usług w dziedzinie performance marketingu.
NEWSY
2024-02-28, 10:36
Najnowsza aktualizacja Chat GPT-4
14 marca na długo zapisze się jako ważna data — OpenAI udostępniło wtedy aktualizację GPT-4, czyli sztucznej inteligencji wspieranej modelem językowym (LLM) o nazwie GPT. Najnowszy model wykazuje „poziom ludzki” w wielu testach i znacząco przewyższa poprzednie wersje. Dostępny jest jako płatna wersja dla subskrybentów ChatGPT+.
NEWSY
2023-03-21, 11:16
Bard, czyli czat AI w wyszukiwarce Google
Od kilku miesięcy, szczególnie branża marketingowa żyje informacjami o aktualizacjach związanych z AI (Artificial Intelligence). Wszystko rozpoczęło się od Chatu GPT opracowanego przez OpenAI. Jak na to odpowiada Google?
NEWSY
2023-02-21, 12:30
Harbingers — Top of The Game w Content i SEO w Polsce
Rok 2022 był czasem pełnym wyzwań, ale e-commerce #GameChangers udało się te przeszkody przekuć w sukcesy!
NEWSY
2023-02-15, 15:00
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.