Kärcher od lat wyznacza standardy w branży, oferując wydajne, funkcjonalne i nagradzane za design urządzenia czyszczące. Firma koncentruje się na jeszcze efektywniejszym wykorzystaniu kanałów cyfrowych, a nowa strategia zakłada wzrost sprzedaży oraz pozyskiwanie wysokiej jakości leadów. Harbingers będzie odpowiadać za optymalizację widoczności marki w wyszukiwarkach, dostarczanie wartościowych treści oraz generowanie leadów B2B.
- Naszym celem jest nie tylko zwiększenie efektywności sprzedaży produktów Professional, lecz także budowanie trwałych relacji z klientami w oparciu o ich potrzeby i oczekiwania. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Harbingers pozwoli nam to osiągnąć i z niecierpliwością czekamy na wspólne sukcesy — mówi Paulina Olender, Head of Communication w Kärcher.
Harbingers, dzięki swojemu doświadczeniu w performance marketingu i optymalizacji treści, będzie wspierać Kärcher na każdym etapie działań digitalowych w segmencie Professional.
- Współpraca z globalną marką, jaką jest Kärcher, to dla nas ogromne wyróżnienie. Naszym celem jest stworzenie strategii, która zwiększy sprzedaż w sektorze B2B, umocni pozycję marki w przestrzeni cyfrowej, a także zbuduje trwałe relacje z klientami naszego Partnera – dodaje Michał Stadler, Sales Team Leader w Harbingers.
Nowa strategia cyfrowa pozwoli firmie Kärcher lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i w pełni wykorzystać potencjał nowoczesnych narzędzi marketingowych. Marka, znana z innowacyjności i niezawodności, konsekwentnie rozwija swoją obecność online, a współpraca z Harbingers to kolejny krok w kierunku jeszcze lepszej komunikacji i skuteczniejszych działań sprzedażowych.
Uwaga: W przypadku zainteresowania opublikowaniem powyższej informacji prasowej, proszę o niezmienianie jej treści oraz nieusuwanie wybranych fragmentów, które mogą mieć wpływ na nieprawidłowy odbiór zakresu współpracy.
