Kärcher rozpoczyna współpracę z Harbingers
Na początku 2025 roku firma Kärcher światowy lider w technologiach czyszczenia, intensyfikuje swoje działania w obszarze marketingu cyfrowego i nawiązuje współpracę dotyczącą segmentu Professional z agencją digital marketingową Harbingers, której celem jest zwiększenie sprzedaży i dotarcie do klientów poprzez rozwój działań digital marketingowych.
2025-02-05, 14:25

Kärcher od lat wyznacza standardy w branży, oferując wydajne, funkcjonalne i nagradzane za design urządzenia czyszczące. Firma koncentruje się na jeszcze efektywniejszym wykorzystaniu kanałów cyfrowych, a nowa strategia zakłada wzrost sprzedaży oraz pozyskiwanie wysokiej jakości leadów. Harbingers będzie odpowiadać za optymalizację widoczności marki w wyszukiwarkach, dostarczanie wartościowych treści oraz generowanie leadów B2B.

  • Naszym celem jest nie tylko zwiększenie efektywności sprzedaży produktów Professional, lecz także budowanie trwałych relacji z klientami w oparciu o ich potrzeby i oczekiwania. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Harbingers pozwoli nam to osiągnąć i z niecierpliwością czekamy na wspólne sukcesy — mówi Paulina Olender, Head of Communication w Kärcher.

Harbingers, dzięki swojemu doświadczeniu w performance marketingu i optymalizacji treści, będzie wspierać Kärcher na każdym etapie działań digitalowych w segmencie Professional.

  • Współpraca z globalną marką, jaką jest Kärcher, to dla nas ogromne wyróżnienie. Naszym celem jest stworzenie strategii, która zwiększy sprzedaż w sektorze B2B, umocni pozycję marki w przestrzeni cyfrowej, a także zbuduje trwałe relacje z klientami naszego Partnera dodaje Michał Stadler, Sales Team Leader w Harbingers.

Nowa strategia cyfrowa pozwoli firmie Kärcher lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i w pełni wykorzystać potencjał nowoczesnych narzędzi marketingowych. Marka, znana z innowacyjności i niezawodności, konsekwentnie rozwija swoją obecność online, a współpraca z Harbingers to kolejny krok w kierunku jeszcze lepszej komunikacji i skuteczniejszych działań sprzedażowych.


Uwaga: W przypadku zainteresowania opublikowaniem powyższej informacji prasowej, proszę o niezmienianie jej treści oraz nieusuwanie wybranych fragmentów, które mogą mieć wpływ na nieprawidłowy odbiór zakresu współpracy.

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.