Głównym celem tej współpracy jest zwiększenie efektywności kampanii SEM na rynkach anglojęzycznych oraz wdrożenie skutecznych działań na rynku polskim. Krakowska agencja Harbingers, wykorzystując swoje bogate doświadczenie i zaawansowane narzędzia analityczne, będzie odpowiedzialna za optymalizację oraz zarządzanie kampaniami reklamowymi Linkhouse, aby maksymalizować ich skuteczność i ROAS.
Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy w zakresie performance marketingu z Linkhouse. To firma, która wprowadza innowacje w procesie budowania linków, a teraz, dzięki naszym wspólnym działaniom, będziemy mogli zwiększyć jej efektywność marketingową, także na rynkach międzynarodowych. Nasze doświadczenie w zakresie SEM i analityki, połączone z unikalnym podejściem Linkhouse do budowania strategii linkbuildingowej, stworzy idealne warunki do osiągnięcia wyznaczonych celów — komentuje Michał Stadler — Senior Sales Executive w Harbingers.