Merito i Harbingers łączą siły w kampaniach social commerce
Wraz z początkiem 2025 roku Uniwersytety WSB Merito, największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce, rozpoczęła strategiczną współpracę z Harbingers. Partnerstwo koncentruje się na kampaniach social media, które wesprą uczelnię w pozyskiwaniu leadów na studia oraz rozwoju nowych kanałów marketingowych.
2025-02-03, 13:50

Merito to lider nowoczesnej edukacji, który od lat łączy praktyczne podejście do nauki z realnymi oczekiwaniami rynku pracy. Dzięki elastycznym programom studiów licencjackich, magisterskich, MBA i podyplomowych, uczelnia przyciąga tysiące studentów rocznie, umożliwiając im łączenie nauki z pracą i zdobywanie doświadczenia zawodowego już na etapie studiów.

W ramach współpracy z agencją digital marketingową Harbingers będzie odpowiedzialne za kompleksowe kampanie Meta Ads, które pomogą efektywnie dotrzeć do kandydatów zainteresowanych studiami w Merito. Kolejnym krokiem w ramach strategii social mediowej, będzie rozwój kolejnych kanałów, które pozwolą na jeszcze skuteczniejszą komunikację z przyszłymi studentami.

Rozwój social commerce w branży edukacyjnej wymaga precyzyjnej strategii i efektywnego wykorzystania narzędzi reklamowych. Współpraca z Harbingers to dla nas ważny krok w zwiększaniu skuteczności kampanii i dotarcia do odpowiednich grup odbiorców – mówi Agnieszka Szczepkowska — Kierownik komunikacji w mediach społecznościowych w Merito.

Harbingers, jako ekspert w działaniach digitalowych, wesprze Merito w optymalizacji kampanii, analizie efektywności oraz skalowaniu działań w przyszłości.

Edukacja to dynamicznie rozwijająca się branża, w której kampanie social commerce mają kluczowe znaczenie. Cieszymy się, że możemy wspierać Merito w realizacji ambitnych celów i pomóc w budowaniu strategii, która przyciągnie nowych studentów – podkreśla Dawid Małkowski, Senior New Business Developer w Harbingers.

Nowa strategia mediów społecznościowych to krok w stronę jeszcze lepszego dopasowania komunikacji do potrzeb kandydatów oraz maksymalizacji skuteczności działań promocyjnych Merito w przestrzeni online.

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
ZAŁĄCZNIKI
ip-merito-1.pdf
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.