Merito to lider nowoczesnej edukacji, który od lat łączy praktyczne podejście do nauki z realnymi oczekiwaniami rynku pracy. Dzięki elastycznym programom studiów licencjackich, magisterskich, MBA i podyplomowych, uczelnia przyciąga tysiące studentów rocznie, umożliwiając im łączenie nauki z pracą i zdobywanie doświadczenia zawodowego już na etapie studiów.
W ramach współpracy z agencją digital marketingową Harbingers będzie odpowiedzialne za kompleksowe kampanie Meta Ads, które pomogą efektywnie dotrzeć do kandydatów zainteresowanych studiami w Merito. Kolejnym krokiem w ramach strategii social mediowej, będzie rozwój kolejnych kanałów, które pozwolą na jeszcze skuteczniejszą komunikację z przyszłymi studentami.
– Rozwój social commerce w branży edukacyjnej wymaga precyzyjnej strategii i efektywnego wykorzystania narzędzi reklamowych. Współpraca z Harbingers to dla nas ważny krok w zwiększaniu skuteczności kampanii i dotarcia do odpowiednich grup odbiorców – mówi Agnieszka Szczepkowska — Kierownik komunikacji w mediach społecznościowych w Merito.
Harbingers, jako ekspert w działaniach digitalowych, wesprze Merito w optymalizacji kampanii, analizie efektywności oraz skalowaniu działań w przyszłości.
– Edukacja to dynamicznie rozwijająca się branża, w której kampanie social commerce mają kluczowe znaczenie. Cieszymy się, że możemy wspierać Merito w realizacji ambitnych celów i pomóc w budowaniu strategii, która przyciągnie nowych studentów – podkreśla Dawid Małkowski, Senior New Business Developer w Harbingers.
Nowa strategia mediów społecznościowych to krok w stronę jeszcze lepszego dopasowania komunikacji do potrzeb kandydatów oraz maksymalizacji skuteczności działań promocyjnych Merito w przestrzeni online.
