Printbox rozpoczął współpracę z agencją Harbingers
Printbox, dostawca oprogramowania dla biznesów mających w ofercie fotoprodukty i gadżety personalizowane, nawiązał w marcu 2024 roku współpracę z agencją Harbingers, która obejmie kompleksowe usługi SEO oraz zarządzanie projektami w zakresie content marketingu.
2024-03-14, 10:58

Celem tej współpracy jest zwiększenie widoczności marki Printbox w internecie, oraz promowanie nowych usług na rynkach zagranicznych, głównie Stany Zjednoczone. Harbingers będzie również odpowiedzialna za project management contentu, mającego na celu przyciągnięcie i zaangażowanie większej liczby odbiorców.

Printbox, znany z dostarczania oprogramowania typu enterprise dla biznesów z produktami foto i nie tylko, które umożliwia klientom otworzenie sklepu eCommerce oraz sprzedaż personalizowanych fotoproduktów online, stawia na innowacyjność i indywidualne podejście do każdego klienta. Współpraca z krakowską agencją digital marketingową Harbingers, otwiera nowe możliwości dla dalszego rozwoju.

Printbox to firma, która redefiniuje podejście do personalizowanych produktów drukowanych, a teraz, dzięki temu, że łączymy nasze siły, będziemy mogli zwiększyć jej widoczność w internecie. Nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie SEO i content marketingu, połączone z innowacyjnym podejściem Printbox, stworzy idealne warunki do osiągnięcia wyznaczonych celów, a to dopiero początek — komentuje Krzysztof Kobylarz Head of Strategy&Creative w Harbingers.

Podjęcie współpracy z agencją Harbingers to kolejny krok w kierunku realizacji naszej strategii na ten rok. Cieszę się, że już na etapie rozmów i negocjacji wykazali się otwarci na nasze propozycje, stawiając się w roli Partnera, a nie tylko usługodawcy. — komentuje Sylwia Kopeć — Head of Marketing w Printbox
Z niecierpliwością czekamy na rezultaty i rozwój Printbox wspólnie z Harbingers. 

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.