Skalnik – nowa era marketingu cyfrowego we współpracy z agencją Harbingers
Skalnik, sklep turystyczny i lider w branży outdoorowej, podpisał w lipcu 2024 roku umowę z agencją digital marketingową Harbingers. Współpraca, której oficjalny start zaplanowano na wrzesień, ma na celu optymalizację kampanii SEM, obejmujących Google Ads oraz Meta Ads.
2024-08-29, 09:52

W obliczu aktualnych wyzwań rynkowych oraz ambitnych celów Skalnika, Harbingers wprowadzi zaawansowane strategie marketingowe, aby wzmocnić efektywność kampanii reklamowych i maksymalnie wykorzystać potencjał marketingu cyfrowego. Dzięki wsparciu z Harbingers Skalnik, będzie dążył do osiągnięcia jeszcze lepszych wyników, co pomoże firmie umocnić swoją pozycję na rynku.

Z niecierpliwością oczekujemy efektów naszej współpracy z Harbingers. Ich doświadczenie w dziedzinie marketingu cyfrowego daje nam pewność, że wspólnie zrealizujemy nasze cele i wzmocnimy naszą pozycję na rynkumówi Marcin Cichoń, E-commerce & Marketing Manager w Skalnik.

Dla Harbingers współpraca ze Skalnikiem stanowi ważny krok w rozwoju kompetencji agencji. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tak renomowaną marką jak Skalnik. Wierzymy, że nasze doświadczenie i innowacyjne podejście do marketingu cyfrowego przyczynią się do osiągnięcia ambitnych celów Skalnika podkreśla Michał Stadler, Sales Team Leader w Harbingers.

Partnerstwo to zapowiada się jako kluczowy element strategii rozwoju obu firm, które z pełnym zaangażowaniem dążą do realizacji ambitnych planów na najbliższą przyszłość.

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.