Monika z branżą marketingową związana jest od blisko 7 lat, a swoje pierwsze doświadczenie zdobywała w agencjach kreatywnych. Ostatnie cztery lata współpracowała z agencją SEO, gdzie nie tylko zarządzała zespołem Content Marketingu, ale także była Product Ownerem narzędzia wspierającego codzienną pracę Copy, Contentu i SEO. W trakcie trwania jej kariery współpracowała z takimi markami jak Venezia, Unisono czy Tesa.
Monika w pracy jest skupiona na równoczesnym rozwoju firmy oraz pracowników w zespole. Zarządza zwinnie poprzez wykorzystywanie elementów SCRUMa, a jej pasją jest usprawnianie procesów. Największym managerskim sukcesem Moniki jest zbudowanie od podstaw samodzielnie funkcjonującego zespołu Content Marketingu z 0% rotacją.
W Harbingers #GameChangers Monika Michalak wraz z Katarzyną Strehlau (Content Marketing Manager w Harbingers) będą zarządzać kilkunastoosobowym zespołem CM.
- Zespół Content Marketingu w Harbingers w rok urósł dwukrotnie. Współpracujemy z liderami e-commerce, zdobywamy z nimi nagrody w konkursach za najlepiej prowadzone projekty content marketingowe w Europie i na świecie i mamy apetyt na więcej! Chcemy pracować z najlepszymi na rynku i jestem pewna, że Managerki CM - Katarzyna Strehlau i dołączająca do nas Monika Michalak – będą ramię w ramię prowadzić najbardziej skuteczny, innowacyjny Zespół Content Marketingu w Polsce. Cieszę się, że dołącza do nas tak mocny gracz! Powierzyliśmy Monice obszary, w których ma bogate doświadczenie – odpowiadać będzie w zespole za innowacje produktowe, optymalizację procesów, zasoby zewnętrzne i partnerstwa. - Małgorzata Pawłowska (Pełnomocnik Zarządu Harbingers)