Lancerto od prawie 3 lat działa z #GameChangers Harbingers
Harbingers już prawie 3 lata współpracuje z Lancerto. Współpraca od początku opierała się na realizacji wzrostu sesji z ruchu organicznego w serwisie i przychodu generowanego przez ten ruch.
2023-03-29, 15:40

Zespół #GameChangers poprzez swoje działania pomógł Lancerto w osiągnięciu prawie 100% wzrostu organicznych sesji na samym blogu (okres 01-12.2022 do 01-12.2021) oraz wzrostu przychodu generowanego przez użytkowników bloga (o ponad 150%) w tym samym okresie. Odpowiednie działanie zespołów SEO i Content Marketing w dłuższej perspektywie czasowej przyniosło Partnerowi Harbingers widoczne korzyści. 

Współpraca ta została zauważona i doceniona także w postaci 2 nominacji w konkursach: European Search Awards, European Content Awards oraz głównej nagrody w międzynarodowym konkursie Global Content Awards.

Plany i oczekiwania dwóch stron na 2023 rok to dalsza skuteczna praca nad utrzymaniem intensywnej dynamiki wzrostu ruchu w serwisie oraz zwiększenie udziału sesji organicznych w całym ruchu, a także przychodów z kanału organic. Działając zgodnie z misją Harbingers „Poprzez rozwój dać spełnienie”, krakowska agencja wie, że kolejne sukcesy to tylko kwestia czasu. 


Zbliżająca się rocznica współpracy z Harbingers to dobry czas na podsumowanie. SEO to specyficzna działka, która łączy umiejętności z pogranicza sztuki copywritingu i skrupulatnej analizy twardych danych. Tutaj nie ma dróg na skróty, liczy się codzienna, organiczna praca u podstaw i bycie na bieżąco ze zmianami. Ważne jest też konsekwentnie podążanie do celu, a kiedy trzeba zmiana tego celu na inny. Wszystkich tych cech nie sposób odmówić zespołowi Harbingers.  [Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i E-commerce]

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.