Zoo24.pl współpracuje z krakowską agencją Harbingers — E-commerce #GameChangers
Zoo24.pl, jeden z wiodących sklepów internetowych oferujących szeroki asortyment produktów dla zwierząt, nawiązał współpracę z agencją Harbingers. Współpraca ta ma na celu zwiększenie efektywności kampanii PPC obejmujących — Google Ads, Facebook Ads oraz Instagram Ads.
2024-02-12, 13:16

Zoo24.pl, znane z oferowania wysokiej jakości produktów dla zwierząt domowych, od lat cieszy się zaufaniem klientów. Współpraca z Harbingers otwiera nowy rozdział w strategii marketingowej firmy, kładąc nacisk na zwiększenie efektywności obecnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach.

Celem tej współpracy jest maksymalizacja ROI z kampanii reklamowych, co przyczyni się do wzrostu sprzedaży i zasięgu marki. Harbingers, wykorzystując swoje doświadczenie i zaawansowane techniki marketingowe, ma za zadanie optymalizować obecne kampanie SEM, aby osiągnąć maksymalną efektywność i skuteczność, co przełoży się na zwiększenie sprzedaży i budowanie silniejszej obecności zoo24.pl w cyfrowym świecie.

Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z zoo24.pl. To marka, która z powodzeniem zdobyła rynek artykułów dla zwierząt, a teraz, dzięki naszym wspólnym działaniom, będziemy mogli umocnić jej obecność online. Nasze duże doświadczenie w branży zoologicznej, a także w zakresie SEM i reklamy cyfrowej połączone z pasją zoo24.pl do świata zwierząt, stworzy idealne warunki do osiągnięcia wyznaczonych celów  — komentuje Michał Stadler, Senior Sales Executive w Harbingers.

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.