Agencja Harbingers otrzymała prestiżowy status Google Premier Partnera
Z ogromną dumą ogłaszamy, że agencja marketingowa Harbingers została wyróżniona statusem Premium — Google Premier Partnera, co stanowi potwierdzenie najwyższej jakości świadczonych przez nas usług w dziedzinie performance marketingu.
2024-02-28, 10:36

Status ten przyznawany jest corocznie tylko 3% firm uczestniczących w programie Google, które wykazują się najlepszymi wynikami, co czyni go najbardziej ekskluzywnym poziomem programu.

Osiągnięcie tego statusu jest wynikiem ciężkiej pracy zespołu, doskonałych wyników kampanii, wysokich wydatków reklamowych w Google Ads oraz posiadania wymaganych certyfikatów. Krakowska agencja Harbingers znalazła się wśród najlepszych 3% Partnerów, dzięki czemu dołączyła do elitarnego grona agencji wyróżnionych przez Google.

Google przyznaje status na podstawie wzrostu liczby klientów, utrzymania obecnych w skali roku oraz zróżnicowanego wachlarza oferowanych usług.

Otrzymanie statusu Google Premium Partnera to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że ciężka praca, zaangażowanie oraz nieustanne dążenie do doskonałości przynoszą wymierne efekty. Jest to również znak, że nasze strategie i realizowane kampanie są na najwyższym światowym poziomie. To wyróżnienie motywuje nas do dalszego rozwoju, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań oraz jeszcze lepszego zrozumienia potrzeb naszych Partnerów. Dziękujemy im za zaufanie, które jest fundamentem naszego sukcesu. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tak prestiżowej grupy agencji i z niecierpliwością oczekujemy na dalsze wyzwania, które przed nami stojąmówi Arkadiusz Brzegowy — SEM Manager w Harbingers.

KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.