Rozwiązanie powstało z myślą o firmach, które zmagają się z chaosem organizacyjnym, rozproszonymi informacjami oraz czasochłonnymi procesami zarządzania treściami, co wpływa na jakość treści i przekłada się na niesatysfakcjonujące rezultaty. Content Hub umożliwia automatyzację wielu kluczowych procesów, od planowania strategii, poprzez tworzenie i dystrybucję treści, po finalne rozliczenie i raportowanie, uwzględniając w nim także rekrutację ekspertów do współpracy. To wszystko znacząco zwiększa efektywność i jakość działań content marketingowych, które są kluczowe dla osiągania wyników. Content Hub jest modułowym rozwiązaniem, które można elastycznie dostosować do specyficznych potrzeb klientów, wykorzystuje różne modele AI oraz integracje z popularnymi narzędziami, takimi jak m.in. Airtable, Google Sheets, Asana czy narzędziami SEO.
Filip Krasiński, Partner Zarządzający i Product Owner usługi Content Hub w Harbingers, komentuje: Na rynku często spotykamy się z sytuacją, w której firmy realizujące działania content marketingowe na dużą skalę nie mają świadomości, że nawet ponad połowa ich treści jest — zamknięta w szufladzie — tzn., nie generuje nawet jednej sesji dla ich serwisu. Naszym celem było więc stworzenie rozwiązania, które nie tylko zredukuje czas potrzebny na produkcję treści, lecz także podniesie ich jakość oraz skuteczność. Tak powstał Content Hub, który jest odpowiedzią na rosnące potrzeby firm, które dążą do optymalizacji swoich działań content marketingowych i oczekujących konkretnych, przewidywalnych wyników.
Dzięki wykorzystaniu AI, automatyzacji i centralizacji wszystkich procesów znacząco zredukowaliśmy czas potrzebny na zlecanie, odbieranie, produkcję i ocenę treści przy jednoczesnym wzroście jakości przygotowywanych materiałów. Zaoszczędzony czas pozwala skupić się na analizie wyników, działaniach strategicznych, a także skalować swoje działania content marketingowe. Projekty prowadzone w oparciu o Content Hub pozwalają na realizację ambitnych prognoz i celów stawianych dla działań CM, a także SEO.
Wprowadzone funkcje, takie jak automatyczna ocena treści pod kątem zgodności z wytycznymi i unikalności, zintegrowany system rozliczeń czy zaawansowane narzędzia AI wspierające tworzenie i tłumaczenie treści, sprawiają, że rozwiązanie ta stanowi nieocenione wsparcie dla firm zarządzających dużymi projektami content marketingowymi.
Usługa Content Hub dostępna jest od sierpnia 2024 roku. Rozwiązanie skierowane jest do firm, które realizują działania content marketingowe na dużą skalę, chcą je usprawnić, jednocześnie znacząco poprawiając, wyniki i zyskując przewagę nad konkurencją.