Harbingers wprowadza usługę PIM
Nowa era zarządzania bazami Produktów
2024-10-11, 10:49

Harbingers, odpowiadając na rosnące potrzeby rynku e-commerce i firm zarządzających rozbudowanymi katalogami produktów, wprowadza nowoczesną usługę PIM (Product Information Management). To zaawansowane rozwiązanie, które pozwala firmom centralizować, zarządzać i dystrybuować informacje o produktach z jednego, intuicyjnego panelu, zapewniając spójność, dokładność i automatyzację w komunikacji marketingowej oraz sprzedażowej. Zautomatyzowane raportowanie i wizualizacja danych wspiera e-commerce w podejmowaniu decyzji biznesowych. Analityka zintegrowana z danymi z PIM umożliwia śledzenie konwersji i ułatwia optymalizację strategii sprzedażowej, przekładając się bezpośrednio na poprawę wyników finansowych.

PIM jest odpowiedzią na wyzwania związane z dynamicznie rozwijającym się e-commerce, gdzie zarządzanie informacjami produktowymi często bywa czasochłonne i podatne na błędy. Nowa usługa Harbingers pozwala nie tylko na pełną centralizację danych, ale również na automatyczne aktualizowanie informacji na różnych platformach sprzedażowych i kanałach marketingowych. Dzięki temu firmy mogą z łatwością utrzymać spójność i dokładność w prezentacji swoich produktów, minimalizując ryzyko błędów i podnosząc jakość obsługi klientów.

Dzięki PIM nasi klienci mogą znacząco skrócić czas zarządzania obszernymi katalogami produktów oraz zautomatyzować proces aktualizacji informacji, co przekłada się na efektywność i spójność w komunikacji marketingowej — wyjaśnia Joanna Szklarczyk, Product Owner w Harbingers. W świecie e-commerce, gdzie liczba produktów i różnorodność ofert stale rośnie, PIM staje się kluczowym narzędziem pozwalającym firmom nie tylko oszczędzać czas, ale i zwiększać efektywność sprzedaży. To jak posiadanie zaawansowanego systemu, który w czasie rzeczywistym synchronizuje wszystkie dane, umożliwiając pełną kontrolę nad informacjami produktowymi.

Dzięki PIM Harbingers umożliwia e-commerce skuteczne zarządzanie nawet najbardziej złożonymi bazami produktowymi. Usługa doskonale sprawdza się w branżach takich jak moda, elektronika, FMCG oraz dla firm oferujących zróżnicowane linie produktów na wielu rynkach jednocześnie. Centralizacja i automatyzacja danych w jednym narzędziu eliminuje ryzyko błędów, ułatwia wdrażanie zmian oraz optymalizuje procesy związane z aktualizacją i publikacją informacji produktowych.




KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.