Harbingers, odpowiadając na rosnące potrzeby rynku e-commerce i firm zarządzających rozbudowanymi katalogami produktów, wprowadza nowoczesną usługę PIM (Product Information Management). To zaawansowane rozwiązanie, które pozwala firmom centralizować, zarządzać i dystrybuować informacje o produktach z jednego, intuicyjnego panelu, zapewniając spójność, dokładność i automatyzację w komunikacji marketingowej oraz sprzedażowej. Zautomatyzowane raportowanie i wizualizacja danych wspiera e-commerce w podejmowaniu decyzji biznesowych. Analityka zintegrowana z danymi z PIM umożliwia śledzenie konwersji i ułatwia optymalizację strategii sprzedażowej, przekładając się bezpośrednio na poprawę wyników finansowych.
PIM jest odpowiedzią na wyzwania związane z dynamicznie rozwijającym się e-commerce, gdzie zarządzanie informacjami produktowymi często bywa czasochłonne i podatne na błędy. Nowa usługa Harbingers pozwala nie tylko na pełną centralizację danych, ale również na automatyczne aktualizowanie informacji na różnych platformach sprzedażowych i kanałach marketingowych. Dzięki temu firmy mogą z łatwością utrzymać spójność i dokładność w prezentacji swoich produktów, minimalizując ryzyko błędów i podnosząc jakość obsługi klientów.
Dzięki PIM nasi klienci mogą znacząco skrócić czas zarządzania obszernymi katalogami produktów oraz zautomatyzować proces aktualizacji informacji, co przekłada się na efektywność i spójność w komunikacji marketingowej — wyjaśnia Joanna Szklarczyk, Product Owner w Harbingers. W świecie e-commerce, gdzie liczba produktów i różnorodność ofert stale rośnie, PIM staje się kluczowym narzędziem pozwalającym firmom nie tylko oszczędzać czas, ale i zwiększać efektywność sprzedaży. To jak posiadanie zaawansowanego systemu, który w czasie rzeczywistym synchronizuje wszystkie dane, umożliwiając pełną kontrolę nad informacjami produktowymi.
Dzięki PIM Harbingers umożliwia e-commerce skuteczne zarządzanie nawet najbardziej złożonymi bazami produktowymi. Usługa doskonale sprawdza się w branżach takich jak moda, elektronika, FMCG oraz dla firm oferujących zróżnicowane linie produktów na wielu rynkach jednocześnie. Centralizacja i automatyzacja danych w jednym narzędziu eliminuje ryzyko błędów, ułatwia wdrażanie zmian oraz optymalizuje procesy związane z aktualizacją i publikacją informacji produktowych.