Harbingers razem z Mi-store.pl w finale Google Ads Impact Awards 2025 – jako jedyna agencja z Polski!
Harbingers znalazło się w gronie finalistów prestiżowego konkursu Google Ads Impact Awards 2025, w kategorii Media Achievement Award. Agencja otrzymała finałową nominację za kampanię przygotowaną wspólnie z Mi-store.pl, autoryzowanym sklepem Xiaomi w Polsce, stając się tym samym jedyną polską agencją w finałowej stawce.
2025-10-03, 10:58

Google Ads Impact Awards to globalny konkurs, który nagradza najlepsze kampanie Google Ads na świecie – te, które łączą innowacyjne podejście, precyzyjne wykorzystanie danych oraz mierzalny wpływ na rozwój biznesu. Do finału trafiają wyłącznie projekty, które wyróżniają się skalą wyników, kreatywnością i doskonałością operacyjną. W tym roku finały rozgrywają się w pięciu kluczowych kategoriach: Data Innovation, Media Achievement, Creative Impact, AI Excellence oraz International Growth, a z Polski tylko Harbingers dotarło do tego etapu. 

Krzysztof Greniewicz, Prezes Zarządu w Mi-store.pl: Od początku zależało nam na kampanii, która nie tylko zwiększy sprzedaż, ale też będzie realnym wsparciem w budowaniu długofalowego wzrostu. Dzięki współpracy z Harbingers udało nam się osiągnąć wyniki, które przerosły nasze oczekiwania. Finałowa nominacja do Google Ads Impact Awards to dowód, że razem tworzymy coś wyjątkowego – jedyny projekt z Polski, który został doceniony wśród najlepszych kampanii na świecie!

Borys Marushchak, Performance Marketing Manager w Harbingers, dodaje To ogromny zaszczyt znaleźć się w tak prestiżowym gronie. Finałowe wyróżnienie to dowód, że możemy z powodzeniem konkurować z najlepszymi graczami na całym świecie. Finał Google Ads Impact Awards potwierdza, że Harbingers realizuje kampanie na światowym poziomie.



KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Business Growth Director
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.