Harbingers — Top of The Game w Content i SEO w Polsce
Rok 2022 był czasem pełnym wyzwań, ale e-commerce #GameChangers udało się te przeszkody przekuć w sukcesy!
2023-02-15, 15:00

Każdy członek zespołu Harbingers szybko podnosi się po porażce, uczy się na błędach i błyskawicznie reaguje na zmiany. Zgodnie z wartościami firmowymi organizacja stawia na ciągły rozwój i ma apetyt na więcej. Takie nastawienie pozwoliło e-commerce #GameChangers w 2022 roku osiągnąć wiele sukcesów.

W ostatnim roku Harbingers zostało ocenione przez swoich Partnerów na co najmniej 9 na 10 w 130 badaniach NPS — to aż 83% wszystkich ocen. Partnerzy współpracujący z zespołem #GameChangers doceniali przede wszystkim zaangażowanie, profesjonalizm oraz terminowość. Przykładem takiej oceny jest komentarz:

Stały kontakt, estymacje sprzedażowe, których trzymają się na poziomie ponad 100%, regularne spotkania statusowe, propozycje mające na celu zwiększenie konwersji, pomoc oraz opinia w każdym problemie. [Adrian Brzeziński, Starszy specjalista ds. sprzedaży internetowej w Artforma]


Wspólne działania z Partnerami są dostrzegane nie tylko przez samych zainteresowanych, ale także przez niezależnych jurorów w konkursach międzynarodowych. Tym samym w 2022 roku w dwóch prestiżowych konkursach European Search Awards oraz Content Global Awards zespół Top of The Game w Content i SEO uzyskał 13 nominacji, oraz 2 główne nagrody.

W firmie powstał interdyscyplinarny zespół marketingowy, który dba o rozpoznawalność marki Harbingers. Dzięki wykorzystaniu własnego know-how i wyznaczaniu sobie ambitnych celów na podstawie opracowanych KPI, Harbingers jest w ścisłej czołówce agencji SEO pod względem widoczności. W samym 2022 roku łączny potencjał zapytań dla fraz w top 10 wyniósł 1 173 640, a dodatkowo Agencja osiągnęła:

  • Top 3 – 1009 fraz.
  • Top 10 – 2701 fraz.
  • Top 50 – 8709 fraz.

Działania z zakresu SEO są wspierane przez ponad 170-osobowy zespół Copywriterów oraz Ekspertów w Content Marketingu. Będąc Top of The Game w Content & SEO w 2022 roku zespół Harbingers opublikował na swoim blogu 74 wpisy o łącznej liczbie znaków ponad 750 000! Wychodząc z założenia postaw na treści, które mają moc — krakowska agencja jest w stanie wznosić e-commerce na wyższy poziom!

E-commerce #GameChangers wspólnie z Partnerami działają na ponad 18 rynkach, nie tylko w Europie, ale także i na świecie. Warto jednocześnie zaznaczyć, że nowatorskie sposoby wypracowane wewnątrz organizacji, które są poparte wieloletnim doświadczeniem pozwalają członkom zespołu być ekspertami w branżach takich jak Fashion, Home & Deco, Automotive, czy DIY.

Tworzymy historię. Nasza metodologia, na której wielu się wzoruje, celebruje odbiorcę i jego potrzeby, co czyni internet lepszym miejscem dla użytkowników. Dużo dajemy, a zarazem ciągle wygrywamy. Dlaczego? Bo stawiamy sobie poprzeczkę coraz wyżej, bo nasz zespół tworzą ludzie, którzy chcą więcej, chcą lepiej, lubią wygrywać. [Małgorzata Pawłowska, Pełnomocnik Zarządu Harbingers]

Aby dokładniej poznać działania E-commerce #GameChangers Content & SEO zapoznaj się z artykułem:
https://harbingers.io/blog/harbingers-e-commerce-gamechanger-content-seo

KONTAKT / AUTOR
Dawid Baranek
EB Specialist
Harbingers
575352255
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.