fischer nowym Partnerem agencji Harbingers
Z początkiem czerwca fischer Polska Sp. z o.o. — firma będąca liderem rynku zamocowań dołącza do grona Partnerów zespołu #GameChangers Harbingers.
2023-06-12, 10:30

Cieszę się, że możemy powitać takiego Partnera w naszym gronie #GameChangers. Od pierwszego spotkania miałem trafne wrażenie, że stanowimy jeden zespół i partnersko podchodzimy do tego projektu. Dziękuję za zaufanie — jestem przekonany, że efektywnie wpłyniemy na wzrost widoczności fischer Polska, tworząc wartość dla obu stron i stale przekraczając założone cele. Piotr Maksym — Head of Sales w Harbingers

fischer przy współpracy z krakowską agencją będzie rozwijać na polskim rynku swoje działania z zakresu Performance SEO i Content Marketingu. Celem współpracy jest odbudowanie ruchu organicznego oraz liczby fraz kluczowych, aby zwiększyć zainteresowanie odbiorców udziałem w szkoleniach oraz pobieraniem dodatkowych materiałów informacyjno-edukacyjnych.


Jestem niezmiernie zadowolony z początku współpracy z Harbingers. Doceniam partnerskie nastawienie i profesjonalizm zespołu, na które składa się duże doświadczenie. Z niecierpliwością oczekuję na kolejne etapy naszej współpracy i jestem przekonany, że przyniosą one nowe możliwości i dalszy rozwój fischer Polska. Mateusz Kopeć Menadżer ds. Komunikacji Marketingowej i E-commerce w fischer Polska





KONTAKT / AUTOR
Sandra Kluza
Head of Marketing
Harbingers
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.