Znana ze swojego strategicznego podejścia do zarządzania, Joanna efektywnie kierowała zespołami rozproszonymi, liczącymi nawet kilkadziesiąt osób. Jej współpraca przy projekcie optymalizacji działań i restrukturyzacji działu zaowocowała znaczącymi usprawnieniami, w tym automatyzacją powtarzalnych zadań, reorganizacją struktury i zakresów obowiązków oraz tworzeniem nowych stanowisk specjalistycznych.
Efekty jej pracy były imponujące: obniżenie kosztów obsługi procesów, wzrost kompetencji zespołu, a także przeniesienie niektórych usług realizowanych zewnętrznie do wewnątrz zespołu, co znacząco zwiększyło responsywność i obniżyło koszty.
W krakowskiej agencji Harbingers #GameChangers Joanna Szklarczyk jako Content Marketing Manager będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem CM.
W tym roku skupiamy się mocno na podnoszeniu doskonałości operacyjnej i zwiększaniu współczynnika konwersji z naszych działań. Inwestujemy między innymi w narzędzia wykorzystujące technologię AI i Cloud do automatyzacji naszego procesu realizacji projektów. Doświadczenie Joanny i jej wysoko rozwinięte kompetencje zarządzania złożonymi projektami świetnie wpisują się więc w wizję rozwoju zespołu Content Marketingu w Harbingers — mówi Małgorzata Pawłowska — (Key Clients Business Unit Director w Harbingers).