Google wprowadza AI Mode w Polsce — czy rozpoczyna się nowa rzeczywistość dla SEO?
8.10.25 Google wprowadza w Polsce nową formę wyszukiwania – AI Mode, która łączy model generatywny z klasycznym wynikiem SERP. Taki komunikat widnieje na stronie Blog Google Polska. To istotna zmiana w sposobie, w jaki użytkownicy dostają odpowiedzi na zapytania, ale też moment przełomowy dla sektora SEO oraz wydawców.
NEWSY
2025-10-08, 11:28
Nowy etap ChatGPT. OpenAI łączy aplikacje w jednym interfejsie, a e-commerce wkracza w erę konwersacyjnych działań.
OpenAI ogłosiło nową funkcję ChatGPT, która może zrewolucjonizować sposób, w jaki użytkownicy wchodzą w interakcje z technologią. ChatGPT przestaje być tylko rozmówcą, a staje się aktywnym operatorem aplikacji, wykonującym działania w narzędziach takich jak Spotify, Figma, Expedia, Canva czy Zapier.
NEWSY
2025-10-07, 09:44
Harbingers razem z Mi-store.pl w finale Google Ads Impact Awards 2025 – jako jedyna agencja z Polski!
Harbingers znalazło się w gronie finalistów prestiżowego konkursu Google Ads Impact Awards 2025, w kategorii Media Achievement Award. Agencja otrzymała finałową nominację za kampanię przygotowaną wspólnie z Mi-store.pl, autoryzowanym sklepem Xiaomi w Polsce, stając się tym samym jedyną polską agencją w finałowej stawce.
NEWSY
2025-10-03, 10:58
Prelegenci na konferencji AI-Driven Marketing 2025
Sztuczna inteligencja przestała być wizją przyszłości – stała się codziennością, która rewolucjonizuje strategie marketingowe, rozwój sprzedaży i budowanie przewagi konkurencyjnej. Już 23 października 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się konferencja AI-Driven Marketing, skierowana wyłącznie do właścicieli firm B2B, sklepów internetowych oraz dyrektorów i managerów odpowiedzialnych za marketing i sprzedaż.
NEWSY
2025-09-23, 12:16
Kuchnia Vikinga nowym partnerem agencji Harbingers
Agencja digital marketingowa Harbingers rozpoczęła współpracę z Kuchnią Vikinga, firmą specjalizującą się w cateringu dietetycznym. Zakres działań obejmuje strategię SEO, rozwój eksperckiej sekcji blogowej oraz bieżącą optymalizację serwisów pod kątem zmian w wyszukiwarkach.
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2025-09-01, 12:53
Konferencja AI-Driven Marketing, nowa era marketingu w B2B & e-commerce.
23 października w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się konferencja AI-Driven Marketing, nowa era marketingu w B2B & e-commerce, poświęcona praktycznym zastosowaniom sztucznej inteligencji w sprzedaży i marketingu.
NEWSY
2025-09-01, 09:52
Meta, LinkedIn i Instagram zmienia analitykę, czy to odmieni strategię marketingową?
W ostatnich tygodniach platformy społecznościowe, takie jak Meta, LinkedIn oraz Instagram, ogłosiły znaczące zmiany w sposobie analityki danych. To krok w stronę głębszej analizy efektywności działań marketingowych, który z pewnością wpłynie na strategię przedsiębiorców i specjalistów od marketingu.
NEWSY
2025-08-22, 14:48
Harbingers i Nature Science łączą siły – strategiczna współpraca wspierająca zdrowie i rozwój marki
Agencja digital marketingowa Harbingers rozpoczęła współpracę z Nature Science, liderem w produkcji naturalnych probiotyków opartych o unikatowe, polskie szczepy probiotyczne. Od sierpnia 2025 r.
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2025-08-20, 09:34
Bezpłatny live marketing review: 7 błędów, które rozwalają kampanie Back to School - jak ich uniknąć?
Już 12 sierpnia o godzinie 12 odbędzie się bezpłatna sesja live marketing review, podczas której eksperci Harbingers wezmą pod lupę najczęstsze błędy popełniane w kampaniach Back to School.
NEWSY
2025-08-06, 11:18
CPC w Google Ads nie przestaje rosnąć. Co zrobić, by kampanie pozostały rentowne?
Koszty kliknięć w Google Ads nie przestają rosnąć. W 2024 roku średni koszt kliknięcia (CPC) zwiększył się w 86% branż, a w niektórych sektorach, takich jak e-commerce czy nieruchomości podwyżki sięgały kilkudziesięciu procent. Wzrost kosztów nie jest chwilową anomalią, lecz długofalowym trendem, który wpływa na strategie marketingowe firm na całym świecie.
NEWSY
2025-08-05, 09:46
Meta z rzadką anomalią rynkową, LinkedIn w pułapce botów – co to znaczy dla polskich marketerów?
Drugi kwartał 2025 roku przyniósł dwa mocne, choć bardzo różne obrazy rynku mediów społecznościowych. Meta notuje historycznie korzystną sytuację dla reklamodawców: jednoczesny wzrost liczby wyświetleń reklam i spadek średniej ceny za kliknięcie. LinkedIn z kolei zmaga się z kryzysem wiarygodności wskaźników zaangażowania, coraz częściej zasilanych przez boty i tzw. „engagement pods”.
NEWSY
2025-08-04, 14:10
AI Max dla wyszukiwarki – od chaotycznej ekspansji do strategicznego sukcesu
Google uruchomiło wersję beta AI Max – nowego typu kampanii w wyszukiwarce opartej na sztucznej inteligencji. To rozwiązanie może znacząco wpłynąć na sposób prowadzenia działań reklamowych w Google Ads, oferując automatyczne rozszerzanie zasięgu i eksplorację nieoczywistych intencji użytkowników. Pierwsze testy wskazują jednak, że wraz z nowymi możliwościami pojawiają się też istotne wyzwania.
NEWSY
2025-08-04, 08:35
WhatsApp wprowadza funkcję przypomnień - zmiana w komunikacji z klientem
W obliczu rosnącej liczby komunikatów i zadań, łatwo przeoczyć ważną wiadomość od klienta. To z kolei może prowadzić do utraty potencjalnych kontraktów i pogorszenia relacji biznesowych. WhatsApp, w odpowiedzi na rosnące potrzeby użytkowników, wprowadza nową funkcję przypomnień, która pomoże w zarządzaniu tym chaosem informacyjnym.
NEWSY
2025-07-30, 13:07
Podwójna zmiana w Google Ads — największa aktualizacja strategii stawek od dekady i nowa warstwa rekomendacji!
Google ogłasza przełom w świecie performance marketingu. Nowa funkcja „Smart Bidding Exploration”, która jest dostępna w kampaniach korzystających ze strategii Docelowy ROAS (tROAS), ma być, według zapowiedzi Google, największą aktualizacją strategii ustalania stawek od ponad dziesięciu lat! Z drugiej strony pojawia się subtelna, ale praktyczna zmiana interfejsu – nowa ikona przy wyniku optymalizacji, która dostarcza rekomendacji „w locie”, bez konieczności przechodzenia do osobnej zakładki.
NEWSY
2025-07-23, 09:51
45% budżetów na influencerów jest marnowana – nowe dane alarmują!
Influencer marketing rośnie w siłę, ale nowe dane wskazują na poważny problem. Według najnowszego raportu CreativeX aż 45% budżetów na promowane treści twórców w ekosystemie Meta jest nieskuteczne. Eksperci ostrzegają, marki ślepo wierzą w „autentyczność”, zapominając o fundamentach skutecznej reklamy.
NEWSY
2025-07-22, 09:07
ChatGPT Agent zmienia zasady gry. OpenAI wprowadza autonomicznego asystenta, który robi rzeczy za Ciebie
Nowość od OpenAI, ChatGPT Agent, to przełom w wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Zamiast odpowiadać na pytania, AI wchodzi na strony, analizuje dane, planuje zakupy, tworzy prezentacje i wykonuje polecenia w imieniu użytkownika. Działa w wirtualnym środowisku z dostępem do terminala, API, przeglądarek i narzędzi badawczych.
NEWSY
2025-07-18, 15:38
Google wprowadza AI, które dzwoni do firm. A to dopiero początek – zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
Google testuje sztuczną inteligencję, która... dzwoni do lokalnych firm w imieniu użytkownika. To już nie zapowiedź przyszłości, ale konkretna funkcjonalność testowana w USA. Równolegle gigant z Mountain View wdraża istotne zmiany w kampaniach Performance Max i systemie raportowania Google Ads, które dotykają tysięcy marketerów również w Polsce.
NEWSY
2025-07-17, 14:29
Bezpłatny webinar: Jak SEO, GEO i automatyzacja zamieniają ruch w konwersje?
Już 31.07.2025 o godzinie 11:00 odbędzie się bezpłatny webinar Jak SEO, GEO i automatyzacja zamieniają ruch w konwersje?, organizowany przez GetResponse we współpracy z Harbingers. To wydarzenie stworzone z myślą o osobach zajmujących się e-commerce, marketingiem cyfrowym oraz rozwojem marek online.
NEWSY
2025-07-15, 10:14
Zooclick i Harbingers rozpoczynają współpracę. Wspólna misja — kompleksowe wsparcie dla opiekunów zwierząt
Zooclick, nowoczesny sklep zoologiczny, który odważnie rozwija się na rynku, rozpoczął strategiczną współpracę z agencją digital marketingową Harbingers.
NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
2025-07-15, 09:15
Ekspert z agencji Harbingers jurorem WAYS Awards 2025!
Patrycja Żarek, Graphic & UI Expert z agencji Harbingers, dołącza do prestiżowego jury WAYS Awards 2025 – konkursu towarzyszącego WaysConf, największej konferencji poświęconej product designowi i projektowaniu w Europie.
NEWSY
2025-07-11, 15:23
Google otwiera drzwi dla Instagrama. Od 10 lipca 2025 posty z profesjonalnych kont trafiają do wyników wyszukiwania
Od 10 lipca 2025 roku Google rozpoczęło szerokie indeksowanie publicznych postów z profesjonalnych kont na Instagramie – zdjęć, wideo i rolek. To pierwsza tak duża integracja treści social media z wynikami wyszukiwania, która może całkowicie zmienić podejście marek do widoczności organicznej.
2025-07-11, 10:13
Grok 4.0: Nowa era sztucznej inteligencji – rekordowe wyniki i możliwości dla firm i deweloperów
9 lipca 2025 roku – Grok 4.0, najnowsza wersja sztucznej inteligencji stworzonej przez firmę xAI Elona Muska, wprowadza rewolucję w świecie AI. Model, określany przez Muska jako najinteligentniejszy na świecie, osiągnął rekordowe wyniki w kluczowych testach rozumowania, matematyki, nauk ścisłych oraz programowania, a także zaprezentował ogromny potencjał dla firm i deweloperów. Zaledwie kilka dni po premierze Grok 4.0 jest już dostępny na platformie X (dawniej Twitter), w aplikacjach mobilnych oraz przez API.
NEWSY
2025-07-11, 09:40
Lepsza monetyzacja dla wydawców i ultra-lokalne prognozy dla reklamodawców od Google
Google wprowadza dwie przełomowe zmiany, które mają na celu uproszczenie procesu reklamowego oraz usprawnienie działania zarówno wydawców, jak i reklamodawców. Dwie nowe aktualizacje skierowane do właścicieli stron oraz specjalistów od marketingu dają im potężne narzędzia do bardziej precyzyjnego i efektywnego zarządzania przestrzenią reklamową i kampaniami.
NEWSY
2025-07-09, 15:54
Koniec z powracającymi widzami na YouTube. Nowy podział publiczności odmienią strategie twórców i marek
YouTube ogłosił wprowadzenie przełomowej zmiany w systemie analityki (YouTube Studio). Platforma rezygnuje z dotychczasowej metryki "powracających widzów", która przez lata była podstawą dla twórców i marek między innymi do oceny efektywności kanałów. W jej miejsce pojawia się znacznie bardziej szczegółowy podział widzów na trzy kategorie, dający precyzyjniejszy obraz tego, kto naprawdę tworzy społeczność wokół kanału.
NEWSY
2025-07-08, 09:23