Lepsza monetyzacja dla wydawców i ultra-lokalne prognozy dla reklamodawców od Google
						
					
						
						Google wprowadza dwie przełomowe zmiany, które mają na celu uproszczenie procesu reklamowego oraz usprawnienie działania zarówno wydawców, jak i reklamodawców. Dwie nowe aktualizacje skierowane do właścicieli stron oraz specjalistów od marketingu dają im potężne narzędzia do bardziej precyzyjnego i efektywnego zarządzania przestrzenią reklamową i kampaniami.
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-07-09, 15:54
					Koniec z powracającymi widzami na YouTube. Nowy podział publiczności odmienią strategie twórców i marek
						
					
						
						YouTube ogłosił wprowadzenie przełomowej zmiany w systemie analityki (YouTube Studio). Platforma rezygnuje z dotychczasowej metryki "powracających widzów", która przez lata była podstawą dla twórców i marek między innymi do oceny efektywności kanałów. W jej miejsce pojawia się znacznie bardziej szczegółowy podział widzów na trzy kategorie, dający precyzyjniejszy obraz tego, kto naprawdę tworzy społeczność wokół kanału.
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-07-08, 09:23
					Sztuczna inteligencja zmienia internet. Firmy muszą wiedzieć, jak AI prezentuje ich markę
						
					
						
						W ostatnich miesiącach sztuczna inteligencja (AI) coraz śmielej wkracza do codziennego korzystania z internetu. Narzędzia takie jak ChatGPT, Gemini, Perplexity czy Google AI Overviews nie tylko odpowiadają na pytania użytkowników, ale coraz częściej filtrują i selekcjonują treści, które zostaną zaprezentowane w wynikach wyszukiwania lub w gotowych podsumowaniach. To rewolucyjna zmiana, która w widoczny sposób wpływa na to, jak firmy i ich produkty pojawiają się w sieci.
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-07-07, 12:22
					Nowości z ekosystemu Google - kluczowe zmiany w strategiach PPC
						
					
						
						W obliczu rosnącej konkurencji i zmieniających się wymagań rynku, jednym z najważniejszych narzędzi, które umożliwia firmom osiąganie lepszych wyników w kampaniach PPC, jest sztuczna inteligencja (AI). Zgodnie z najnowszymi danymi, AI nie jest już opcją, ale absolutną koniecznością, jeśli firmy mają utrzymać konkurencyjność i skutecznie adaptować się do dynamicznych warunków.
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-07-03, 12:13
					Google June 2025 Core Update Rozpoczęty!
						
					
						
						30 czerwca 2025 roku Google ogłosiło rozpoczęcie wdrażania nowej aktualizacji głównego algorytmu – June 2025 Core Update. Zgodnie z oficjalnym komunikatem, aktualizacja ta rozpoczęła się o godzinie 07:30 czasu pacyficznego letniego (PDT), a jej wdrożenie może potrwać do trzech tygodni. W tym okresie spodziewane są zmiany w widoczności oraz ruchu organicznym.
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-07-02, 12:47
					Chatboty AI „psują” analitykę internetową? Eksperci ostrzegają — marki znikają z wyników LLM, a źródła ruchu stają się niewidoczne
						
					
						
						Z najnowszych analiz wynika, że większość generatywnych chatbotów AI – takich jak ChatGPT, Gemini czy Perplexity – nie przekazuje informacji o źródle ruchu. To oznacza, że kliknięcia w linki z ich odpowiedzi trafiają na strony bez tzw. referrera, co uniemożliwia ich identyfikację w systemach analitycznych. Problem został szeroko opisany w artykule Patricka Stoxa na blogu Ahrefs.
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-06-09, 12:57
					Największy raport o SEO i Content Marketingu w polskim e-commerce właśnie ujrzał światło dzienne
						
					
						
						Prawie 150 stron danych, analiz i komentarzy. 1000 sklepów e-commerce, 200 decydentów, 13 ekspertów Harbingers i dziesiątki partnerów branżowych.
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-05-08, 13:02
					Bezpłatny webinar Design & Prawo – jak tworzyć estetyczne i legalne projekty cyfrowe?
						
					
						
						Już 03.06.2025 roku o godzinie 10:00 odbędzie się bezpłatny webinar „Design & Prawo”, organizowany przez Harbingers we współpracy z Kancelarią Markiewicz Sroczyński Mioduszewski. Wydarzenie skierowane jest do projektantów, marketerów, właścicieli e-commerce oraz wszystkich zainteresowanych tworzeniem zgodnych z prawem projektów cyfrowych.
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-04-18, 15:31
					Wialan i Harbingers — start współpracy w zakresie SEO i content marketingu
						
					
						
						Wialan, działająca od ponad 33 lat na rynku firma, specjalizująca się w dostarczaniu produktów ogrodniczych oraz rolniczych, nawiązała współpracę z agencją digital marketingową Harbingers.
						
					
				
			
				
					NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
						2025-04-15, 09:44
					Wyróżnij się w tłumie i zbuduj silną markę na Instagramie — bezpłatny e-book od Harbingers
						
					
						
						Agencja digital marketingowa Harbingers publikuje bezpłatny e-book Wyróżnij się w tłumie i zbuduj silną markę na Instagramie, w którym dzieli się widzą oraz pokazuje, jak robią to najlepsi. Instagram Reels generują aż 22% więcej interakcji niż tradycyjne posty – to nie kolejny trend, a realna szansa na rozwój marki w digitalu. Ale ilu liderów naprawdę potrafi wykorzystać je oraz potencjał obecności marki na Instagramie?
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-04-10, 13:09
					Bezpłatny webinar Reklama i SEO na YouTube w 2025 - taktyki, które zwiększają sprzedaż, zasięg i świadomość marki
						
					
						
						Harbingers wraz z Magazyn Online Marketing, zapraszają na bezpłatny webinar: „Reklama i SEO na YouTube w 2025 - taktyki, które zwiększają sprzedaż, zasięg i świadomość marki”
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-04-07, 14:38
					Harbingers, Fiserv i Neuca S.A  - 3 finałowe nominacje w European Search Awards 2025
						
					
						
						28 marca 2025 roku agencja digital marketingowa Harbingers, wraz ze swoimi Partnerami — Fiserv oraz Neuca S.A., zdobyła 3 finałowe nominacje w prestiżowym konkursie organizowanym od 2012 roku — European Search Awards. Konkurs ten honoruje najbardziej innowacyjne i efektywne kampanie w dziedzinie marketingu cyfrowego, SEO oraz PPC na rynku europejskim.
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-03-28, 14:25
					AI Overview w Polsce – nowa era SEO. Co to oznacza dla e-commerce?
						
					
						
						Google uruchomiło w Polsce AI Overview – nową funkcję wyszukiwarki, która generuje automatyczne podsumowania odpowiedzi na zapytania użytkowników. AI Overview pojawia się na szczycie wyników wyszukiwania (SERP), co może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki firmy pozyskują ruch organiczny.
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-03-24, 11:10
					Harbingers zaprasza na bezpłatny webinar: Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO?
						
					
						
						Czy Twoja strategia SEO nie przynosi oczekiwanych efektów? Brak widoczności w Google, niski ruch organiczny i nieefektywna treść to codzienność wielu sklepów internetowych. Eksperci Harbingers przeanalizują najczęstsze błędy SEO w e-commerce i pokażą, jak skutecznie zwiększyć ruch i sprzedaż!
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2025-03-18, 11:49
					Awesome Cosmetics i Harbingers łączą siły – start kampanii PPC w marcu 2025!
						
					
						
						Awesome Cosmetics, marka premium w sektorze beauty, w marcu 2025 rozpoczęła strategiczną współpracę z agencją digital marketingową Harbingers. Krakowska agencja przejmie kompleksowe zarządzanie kampaniami PPC Awesome Cosmetics (Google Ads, Meta, TikTok), wspieranymi przez zaawansowaną analitykę.
						
					
				
			
				
					NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
						2025-03-04, 15:15
					Harbingers zaprasza na webinar: Jak skutecznie połączyć działania Google i Meta Ads w 2025?
						
					
						
						26 lutego 2025 roku – Harbingers organizuje bezpłatny webinar pt. „Jak skutecznie połączyć działania Google i Meta Ads w 2025?”, który odbędzie się online o godzinie 12:00. Wydarzenie skierowane jest do właścicieli e-commerce, menedżerów marketingu oraz specjalistów 
ds. performance marketingu, którzy chcą zwiększyć efektywność swoich kampanii reklamowych poprzez integrację działań na platformach Google i Meta Ads.
					
				
			
				
					ds. performance marketingu, którzy chcą zwiększyć efektywność swoich kampanii reklamowych poprzez integrację działań na platformach Google i Meta Ads.
NEWSY
						2025-02-13, 11:54
					Kärcher rozpoczyna współpracę z Harbingers
						
					
						
						Na początku 2025 roku firma Kärcher światowy lider w technologiach czyszczenia, intensyfikuje swoje działania w obszarze marketingu cyfrowego i nawiązuje współpracę dotyczącą segmentu Professional z agencją digital marketingową Harbingers, której celem jest zwiększenie sprzedaży i dotarcie do klientów poprzez rozwój działań digital marketingowych.
						
					
				
			
				
					NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
						2025-02-05, 14:25
					Merito i Harbingers łączą siły w kampaniach social commerce
						
					
						
						Wraz z początkiem 2025 roku Uniwersytety WSB Merito, największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce, rozpoczęła strategiczną współpracę z Harbingers. Partnerstwo koncentruje się na kampaniach social media, które wesprą uczelnię w pozyskiwaniu leadów na studia oraz rozwoju nowych kanałów marketingowych.
						
					
				
			
				
					NOWI PARTNERZY I ROCZNICE WSPÓŁPRAC
						2025-02-03, 13:50
					Bezpłatny webinar Harbingers — Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
						
					
						
						Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem  platformy B2B.
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2024-12-05, 09:24
					harbingers.biuroprasowe.pl
								“
							
							V edycja meetupu: Jak zwiększać sprzedaż B2B  w 2025 roku?
						
					
						
						Już 6 lutego 2025 o godzinie 12:00 w Poznaniu odbędzie się wyjątkowy meetup, który zgromadzi liderów marketingu B2B w zamkniętej, ekskluzywnej społeczności. Wydarzenie skierowane jest do właścicieli, dyrektorów, managerów oraz specjalistów ds. brandu i performance marketingu, którzy pragną skutecznie rozwijać swoje strategie sprzedażowe na nadchodzące lata.
						
					
				
			
				
					NEWSY
						2024-11-27, 12:35
					Harbingers wprowadza usługę PIM
						
					
						
						Nowa era zarządzania bazami Produktów
						
					
				
			
				
					NOWE USŁUGI
						2024-10-11, 10:49
					Harbingers wprowadza innowacyjną usługę POAS (Profit on Ad Spend)
						
					
						
						Nowe standardy w optymalizacji kampanii reklamowych!
						
					
				
			
				
					NOWE USŁUGI
						2024-10-11, 10:41
					Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B, dostosowaną do potrzeb firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
						
					
						
						Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla  B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.
						
					
				
			
				
					NOWE USŁUGI
						2024-09-16, 13:04
					Harbingers wprowadza nową usługę Marketing Automation
						
					
						
						Rewolucja w automatyzacji marketingu!
						
					
				
			
				NOWE USŁUGI
						2024-09-12, 10:42
					
